Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Bezorgen en afhalen bij webwinkels van Webcompanies
1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.
Shishapennen worden per brievenbuspost verzonden en de overige artikelen per PostNL pakketpost.
98% van deze bestellingen komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor bestellingen verzonden naar België en Duitsland. Heb je de bestelling de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt de bestelling naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.
Ook heb je de mogelijkheid om zelf een bezorgdag te kiezen.
2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
Alle bestellingen worden door PostNL bezorgd.
3. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.
98% van deze bestellingen komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor bestellingen verzonden naar België en Duitsland. Heb je de bestelling de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt de bestelling naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.
Dit geldt niet als je zelf voor een andere bezorgdag hebt gekozen.
4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij kunnen onderzoeken wat er aan de hand is.
5. Wat gebeurt er als mijn bestelling gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Mocht jouw bestelling onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Webcompanies jouw kosteloos de bestelling opnieuw toesturen.
6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
Wil je je bestelling afhalen bij de afhaalbalie van Webcompanies? Dan kun je dat tijdens het bestelproces aangeven. Je bespaart hiermee verzendkosten.
Je ontvangt een e-mail zodra het pakket voor je klaar ligt.
7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
Dit is niet mogelijk bij shishapennen, maar wel bij de overige artikelen en alleen binnen Nederland. PostNL heeft maar liefst 2000 postkantoren in Nederland! Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je het pakket bij een PostNL postkantoor bij jou in de buurt wilt afhalen. Zodra de bestelling voor je klaar ligt bij het postkantoor ontvang je een sms of email. Je kunt je voorkeur voor sms of email zelf aangeven tijdens het plaatsen van je bestelling. Je hebt 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Als je binnen deze 7 dagen het pakket niet ophaalt dan wordt deze naar ons terug gestuurd en zijn de verzendkosten verbruikt. We kunnen het pakket opnieuw versturen tegen betaling van nieuwe verzendkosten. Als we geen reactie krijgen binnen drie maanden dan wordt je bestelling vernietigd.
Let op: Neem voor het ophalen van je bestelling bij een PostNL postkantoor een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam dat op het pakket staat aangegeven.
Let op:
- Neem voor het ophalen van je bestelling bij een PostNL postkantoor een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam dat op het pakket staat aangegeven.
- Soms is een afhaallocatie vol en kan de bezorger het pakket hier niet afleveren. In dat geval wordt er gekozen voor een ander afhaalpunt in de buurt. Via de track&trace pagina kunt u zien waar het pakket ligt.